Kundehistorie med sjarm og humor
MG_1201-2
Oppdrag

Cinderella selger forbrenningstoaletter, og ønsket å få produsert innhold rettet mot hyttemarkedet. Målet var å vise de ulike fordelene med forbrenningstoalett, gjennom erfaringer fra en norsk familie.

Løsning

Hvordan forklare hvor lett det er å bruke en Cinderella? Jo hvis et barn kan klare å vise det, da kan hvem som helst forstå det. Idé til manus ble bygget opp rundt dette, samtidig som mor i huset levende fikk fortelle hvor ille det var å bruke hyttas gamle utedo. Tun Byrå produserte film, artikkel og flere korte filmer til kampanjer i sosiale medier. Vi bisto også med rådgiving i prosessen med å finne den rette familien til filmen.

Se filmen her

"Dette prosjektet er vi veldig fornøyde med. Filmen har virkelig gjort suksess for oss – akkurat det vi ønsket oss med tanke på barn og familie i en naturlig kontekst der den største målgruppen vår kan kjenne seg igjen." Trude Margel, Kommunikasjonssjef i Cinderella Eco Group AS