Älvsbyhus: Økt engasjement med video
Oppdrag:

Ferdighusprodusenten Älvsbyhus ønsket å nå kundegrupper i Distrikts-Norge, og familier med gårdsbruk som ønsker å bygge kårbolig eller nytt våningshus. Med utgangspunkt i å produsere annonsørinnhold for publisering i Nationen startet et mangeårig samarbeid med Tun Byrå om både artikkel- og video-produksjon.

Løsning:

Tun Byrå utarbeider årshjul med plan for innhold og publisering. Innholdsproduksjonen er basert på innsikt og SEO-analyse. Video og tekster tar ofte utgangspunkt i historiene til fornøyde kunder eller temaer knyttet til byggeprosessen. Älvsbyhus ser god effekt av video, og ønsker mer av denne type innhold. Det resulterte bla i at vi fulgte en familie som skulle bygge Älvsbyhus i en 4 episoder lang WEB-serie i 2019.

Eksempel på film

Se hvordan Älvsbyhus setter opp tre hus, på samme tomt på bare én dag.