Kampanje for Agrol og Circle K nådde en halv million
Hovebilde-Agrol-Native
Oppdrag:

I forbindelse med våronna ønsket Agrol og Circle K å skape oppmerksomhet rundt sin kampanje der fordelsprogrammet til Agrol gir rabatt på gårdsdiesel. Circle K ønsket også å formidle hvordan de samarbeider med lokale transportører som har god lokalkunnskap og kjenner kundene.

Løsning:

Tun Byrå produserte en innholdspakke med film, artikkel og korte video-tips. Innholdet tok utgangspunkt i erfaringene til en bonde og en lokal leverandør av gårdsdiesel. Innholdet ble publisert som annonsørinnhold på Nationen.no, Landbruksnytt.no og i kundens egne kanaler. Tun Byrå satte opp annonser på Facebook og styrte kampanjen i sosiale medier. Den nådde ut til over en halv million.

Se én av filmene her

Med god planlegging, gunstig dieselrabatt og vedlikehold av dieseltanken sørger grønnsaksprodusent Bernt Løwe for flyt i våronna.

Les artikkelen her