Tun Byrå styrker laget
20.05.2022
Tun Byrå henter spisskompetanse fra både Mindshare og Eurofins når landbrukets eget innholdsbyrå styrker staben.

– Vi er svært glade over å ha fått strategisk rådgiver Kristine Vogt Beylegaard og sivilagronom Stine Helland med på laget. Kompetanseområdene deres er på hver sin måte veldig viktig for Tun Byrå, sier leder Marianne Vangsøy.

Landbrukskompetanse

Tun Byrå er Tun Medias eget innholdsbyrå, og tilbyr innholdsmarkedsføring til primært distrikts- og landbrukskunder.

Stine Helland er utdannet sivilagronom fra Norges Landbrukshøgskole. Hun har jobbet i landbruket i over 20 år, nå sist i Eurofins, der hun blant annet har hatt ansvar for markedsføring og kommunikasjon.

– Jeg har et stort engasjement for norsk landbruk og alltid drømt om å få skrive mer. I Tun Byrå får jeg kombinert landbrukskompetansen min med å skrive, så det er helt perfekt, sier Stine.

– Nisjen vi jobber i krever høy grad av landbrukskompetanse, og kundene våre forventer at vi er kompetente på dette fagområdet. Derfor er det viktig å få inn en skribent med denne spisskompetansen, sier Marianne.

Rådgir kunder i medielandskapet

Kristine Vogt Beylegaard er ansatt som strategisk rådgiver. Hun har produsert innhold for nett og TV i over 15 år, både i TV2 og som frilanser. De siste årene har hun jobbet i mediebyrået Mindshare, med kunder som Helsedirektoratet, FHI, Røde Kors og Norges Sjømatråd.

– Jeg er vokst opp på landet og alltid vært opptatt av norsk matproduksjon. Vi er inne i en spennende tid for norsk landbruk og jeg gleder meg til å være en god rådgiver for kundene til Tun Byrå i et medielandskap som stadig endrer seg, sier Kristine.

– Kristine kjenner mediemarkedet og kan rådgi på kanalvalg, plattform og type innhold. Å få inn mediebyråkompetanse har lenge stått på ønskelista. Nå er vi styrket på strategisk rådgiving og kan utarbeide helhetlige innholdsstrategier for kundene våre, smiler Marianne Vangsøy.